diumenge, 5 de juliol del 2015

Nova via a la Dent d'en Rossell

Vinga va!
Som-hi!
Una altra via amb denominció d'origen, o amb segell d'autor com diria en Bloc, i com ens caracteritza, l'hem deixat equipada amb un grau màxim obligat de 5°/Ae!
Una via curteta, ideal per fer una matinal o combinar amb alguna de les seves veines, com la via dels Duis, Diedre primavera, La tardor de Nepjeperuda.....
La vam obrir des de sota en dos dies, i un tercer per afegir parabolts i netejar, ja que creua trams amb molta molsa, però que em raspallat, i tot i que encara en n'hi ha.....el pas de les cordades s'encarregarà de pulirla.
Són 6 llargs, però els dos primers es poden enllaçar sense problemes.
Crec que totes les tirades tenen trams molt bons, sobretot el 3r, 4t i 5é. El darrer és més aviat lleig, però tot no podia ser.
Tant sols recordar-vos una altra vegada que encara hi ha molta molsa en algun tramet, però no us defraudarà, és una via molt maca, i quants més la repetiu millor estarà!
El nom de la via?
Ens vam passar un mes pintant a Caldea amb esmalt....cada fi de jornada tocava una bona sessió de neteja de braços i mans amb disolvent....

En Patu, l'Aleix i en Pepins durant la 1a repetició

En Patu obrint el 4t llarg

Escalant el L2 durant la 1a repetició

Jo començant el L2

Fent el ruc a la R3

Foto-cim

El consagrat croqui-paint
En Patu netejant el 2n llarg

6 comentaris:

Karre ha dit...

Una passada de via, ideal per fer un dia d'estiu a 35º amb una "mica" de ressaka!...Sempre quedara l'Oratori per anar a ressar!
En serio, una via molt correcte!

Salut i bolts

Bloc Empotrat ha dit...

Ressenya impresa!!!. A la que puguem intentem enfilarno's-hi!. Merçi i a conservar el segell d'autor!!!!.

Els Visas ha dit...

Bona tarda companys,
Primer que res felicitar-vos pel treball que feu, encara que no pujo molt sovint si que estic al corrent de les vostres obertures i en tinc alguna a la llista.
Vull demanar-vos un favor, dissabte vaig anar a fer la Laia (Dent d'en Rossell) i al nostre blog ens agrada posar les ressenyes segons la nostra visió, però no tinc cap foto d'aquest pany de paret i no era questió d'anar a les roques de Totlomon per fer-ne una.
Podrieu passar-me una a bona resolució per marcar la via?. Volia agafar la de la Kuru però al penjar-les al blog baixa la resolució i no la puc treballar.
Soc en Josep Estruch del Blog dels VISAS.
Moltes gracies companys.

JOsep Estruch

Sergi Martínez ha dit...

Bones Josep!
No tinc ni puta idea de com es fa aixo....no soc gens apanyat amb els ordinadors
Li comento al meu germa q ell deu saber com es fa!

Jaumegrimp ha dit...

Ahir la vam repetir, enhorabona !! ens va agradar molt, ràpida i segura, escalada ben atlètica. Ens va sorprendre un pas a la segona tirada que no hi va haver manera de trèure, A-0 doncs .

Sergi Martínez ha dit...

Bones Jaume!
No us va sortir el 2n llarg?
A mi tampoc quan la vaig repetir pero anava molt resacós....
La cordada q duiem a davant, en Patu i en Pepins si q els hi va sortir i van dir V+....jo ja els hi vaig dir q 6a minim.
Si us va agradar....missió complerta!