dimarts, 1 d’agost del 2017

Dónde está el paraguas???!!!



Dónde está Wally?

Com tants d’aquests últims dies  … acabem fent una via d’esportiva de llargs enlloc de fer esportiva… és el que ens tira últimament.
Acabem el meu germà i jo al pàrquing de la central de Camarasa, a una hora mig digna, perquè vam sortir a les 8 i vam parar a esmorzar… això vol dir que t’estàs posant l’arnés a les 11 anant bé!
I fem els escassos 3 minuts que hi ha d’aproximació, i ens plantem al peu de via de la Donde está Wally 92m Ae/6b



Com que LoGall diu que el L2 era possible en lliure, que collons! Pos provem el L1 en lliure també (jajajaja), jo em trobava prou bé per la xafogor que feia i em flipo i tiro.
Començo prou bé i ja es veu on canvia el “asunto” però faig un “xapatge de la muerte” i encara es veu... però lo que ve... es molt més cabrón! Acabo guarrajant la tirada amb acerakos i pedals i ja tenim el Ae.
Per cert la la R1 és com a mínim curiosa! És un travesser fixat  amb dues cadenes i que ja et fa riure quan es mou!
El L2 a mi em va molar molt però em vaig cagar desmuntant-lo! Deuria ser la pluja inesperada, el soroll de la pressa, que no veus el company, que de cop et trobes amb un pati que no esperes...

                                                       
                                                     Jo sortint del desplom de L2


                                                      A la plaquilla del final
 

                                                       La cara de flipao!

Però es passa bé, tot i la trave i el desplom, la placa és brutal! Arribes a una R collunuda i bé i una tirada típica del meu germà... diedre fissurat que es va fent ample (6a) ... endavant Xexu!
Em va costar el tram final de la fissura però és un molt bon llarg.
Sort que aquest llarg el va fer el meu germà, i el següent (V), el més discret de tots, però ni molt menys dolent, el vaig poder fer tranquil, una mica de trave i encares una placa amb cantu correcte i després d’uns ressalts ja estàs a la R4 que és boníssima i ja veus el mur final taronja de 6b, que pinta molt bé!
Però es posa a tronar i a xispejar... Gas! Tiro jo! Li demano al meu germà (potser és més del meu estil), vaig fent entre desplomets i cantu fins que fas una mica de trave a la dreta i allà ve el pas, però si ets alt pots xapar guai. Mola surt!
Llarg molt bo!! Però la meteo apreta!!!, el Xexu a saco! Fent A0 i no es pá menos! Arribem a dalt i marxem al trote, ja que la tempesta anava en la nostre direcció i si espavilàvem no ens mullàvem!
Arribem al trote igualment al cotxe i ens escapem! Però són Km i temps molt ben gastats!!